1
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Üdvözöljük a https://akademia.hrkopo.hu honlapon. Szolgáltatásaink weboldalunkon keresztül
történő vásárlásakor és / vagy bármely szolgáltatásunk igénybevétele során, Ön elfogadja jelen
Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF).
Jelen ÁSZF a www.hrkopo.hu webhelyén kötött szerződéses ügyletek esetén alkalmazandó.
Az ÁSZF teljes szövege a www.hrkopo.hu/aszf címen érhető el.
Ön kifejezetten elfogadja, hogy honlapunkat / webáruházunkat saját felelősségére használja.
- A VÁLLALKOZÁS BEMUTATÁSA
A HR KOPÓ brand 2020-ban alakult.
Jelenleg üzemelő honlapjaink:
https://akademia.hrkopo.hu
www.hrkopo.hu
Célunk, hogy hasznos, szakmai társai legyünk a magyar kis és középvállalatok számára, HR,
jogi, munkavédelmi, pénzügyi, marketin, PR és egyéb vállalkozói kérdésekben.
Olyan HR tudásbázist teszünk elérhetővé, amelyet bárki igényeinek megfelelően tud használni.
Szolgáltatásaink:
- havi díjas előfizetéssel igénybe vehető szolgáltatások, amelyhez bármikor csatlakozhatnak
ügyfeleink
-ingyenesen, valamint térítéshez kötött módon, honlapunkról letölthető tudásanyagok - a HR KOPÓ Akadémia által szervezett, megalkotott és tartott képzéseken való részvételi
lehetőség
-egyedi üzleti, HR, jogi, pénzügyi, munkavédelmi, marketin, PR és sajtó tanácsadás
- CÉGADATOK
Cég neve: Purkald Krisztina továbbiakban Vállalkozás
Cég székhelye: 1063 Budapest, Szondi utca 42/B fszt. 06.
Nyilvántartási szám: 55607494
Adószám: 56904725-2-42
Képviselő: Purkald Krisztina
E-mail cím: iroda@hrkopo.hu - HONLAPUNKON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI
Első lépés: Regisztráció
Webáruházunkban regisztrációval vásárolhatja meg csomagjainkat, szolgáltatásainkat.
2
Amennyiben regisztrál,
• megvásárolhatja szolgáltatásainkat, valamint részt vehet képzéseinken
• kijelenti, hogy ismeri és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit,
• ismeri és elfogadja a weboldalunkon közzétett egyéb irányelveket és szabályokat,
• hozzájárul személyes adatainak az Adatvédelmi Szabályzatban leírtak szerint történő
kezeléséhez és feldolgozásához.
Regisztrációkor a Vállalkozás automatikus e-mailt küld Önnek, melyben megerősíti a
regisztrációt.
A regisztráció során megadott információnak pontosnak és érvényesnek kell lennie. Ha
valamelyik regisztrált adata megváltozik, kérjük, módosítsa azt profiladatai alatt, vagy
értesítsen minket.
Abban az esetben, ha a regisztráció során érvénytelen vagy nem létező adatokat ad meg, a
Vállalkozással kötött szerződés érvényét veszti.
Az alábbi esetekben a Vállalkozás nem vállal felelősséget az okozott károkért (a lista nem
kizárólagos):
•egy másik személy adatait használva veszi igénybe szolgáltatásainkat;
•elfelejtette jelszavát, vagy jelszavát / felhasználónevét egy harmadik személy rendelkezésére
bocsátotta, és ezen harmadik személy az Ön adatait felhasználva vásárol és / vagy veszi
igénybe szolgáltatásainkat;
Annak érdekében, hogy a vásárlás egyszerű és biztonságos legyen, a Vállalkozás Secure Socket
Layer (SSL) technológiát alkalmaz.
Második lépés: Megrendelés
A regisztráció után megkezdheti a vásárlást. Számos szolgáltatásunk, üzleti csomagunk,
képzésünk közül választhat, a kívánt terméket (termékeket), szolgáltatást, képzést a
bevásárlókosárba helyezheti, azaz előfizethet rájuk.
Harmadik lépés: Check out / Fizetés
Miután ellenőrizte kosarát, a Check out / Fizetés gombra kattintva folytathatja a vásárlási
folyamatot. A gombra kattintva elkezdheti a fizetési eljárást.
Megrendelés ellenőrzése: Az oldal végén található „Megrendelés ellenőrzése” gombra
kattintva szerkesztheti megrendelését, beleértve az ügyfél adatokat, a fizetési módot.
Megrendelés véglegesítése: A „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintva a kiválasztott
fizetési módon fizetheti ki a szolgáltatás árát. A megrendelés véglegesítésekor a végső ár
tartalmazza a vételárat és az összes egyéb vonatkozó díjat (ha van ilyen). Ennélfogva a –
választott fizetési mód használatával – fizetendő végső ár, az az ár, amely alapján megkapja a
hozzáférést a termékekhez, csomagokhoz, az azokban található információs adatbázishoz.
3
Negyedik lépés: Rendelés visszaigazolása
A megrendelést követően, a Vállalkozás késedelem nélkül, küld egy megrendelés
visszaigazoló e-mailt.
3.1. Tréningeken, képzéseken való részvétel általános szerződési feltételei
A tréningek, képzések a HR KOPÓ Akadémia szerzői jogi védelme alatt álló tudásanyag
személyes jelenléten alapuló, vagy online felületen szervezett tréningen, képzésen való
részvétel biztosítása a Megrendelő számára, továbbá a tréning, képzés lebonyolítása és az adott
képzéshez kapcsolódó segédanyagok rendelkezésre bocsátása. A tréning, képzés előadásokból,
egyéni és páros gyakorlatokból, csoportos megbeszélésekből, és kiegészítő szolgáltatásként –
szükség esetén – egyéni konzultációból áll.
3.1.1. A szerződés tárgya
Jelen szerződés alapján a Megrendelő megrendeli a 3.1. pontban foglalt Szolgáltatást a
Szolgáltatótól.
A Szolgáltatás kizárólagos nyújtója a HR KOPÓ Akadémia munkatársai, valamint
megbízottjai.
A Vállalkozás honlapján közzétett tréningeket a Vállalkozás folyamatosan frissíti, aktualizálja,
valamint esetileg egyéni ajánlatokat tehet közzé honlapján.
3.1.2. A szerződés létrejötte
Jelen szerződés a Szolgáltató és a Megrendelő – a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek” –
között, a Megrendelő által a https://akademia.hrkopo.hu weboldalon található email címen
történő kapcsolatfelvétellel, vagy jelentkezési lap kitöltésével, az Adatvédelmi tájékoztató és
az ÁSZF elfogadásával, valamint az adott szolgáltatás árának megfizetésével jön létre.
A Megrendelő jelen szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve
szerződéskötési képessége nincs korlátozva.
A jelentkezés során a Megrendelő által megadott adatoknak hiánytalannak és valósnak kell
lenniük. A Megrendelő vagy annak törvényes képviselője a Jelentkezési lap kitöltésével és az
ÁSZF elfogadásával nyilatkozik arról, hogy a megadott adatok hiánytalanok és valósak.
4
Jelen Szerződés elfogadásával a Megrendelő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató
a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után a Szolgáltató honlapján, a szolgáltató
által meghirdetett időpontban megkezdje.
3.1.3. Jelentkezés visszaigazolása
A Szolgáltató a beérkezett jelentkezéseket haladéktalanul megvizsgálja, és azok megérkezését
visszaigazolja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett regisztrációt
indoklás nélkül elutasítsa. Az elfogadott jelentkezések elektronikus levélben kerülnek
visszaigazolásra.
3.1.4. Szolgáltatási díj, annak megfizetése és a lemondás feltételei
A Szolgáltatás nyújtásáért a Szolgáltató a https://akademia.hrkopo.hu weboldalon, vagy annak
aloldalain feltüntetett szolgáltatási díjra jogosult. A szolgáltatási díj a szerződéses szolgáltatás
teljes ellenértékét tartalmazza és a díjbekérőben megjelölt ütemezés szerint előre történő banki
utalással kerül kiegyenlítésre.
A Szolgáltatás díjmentes lemondására kizárólag írásban, legkésőbb a Szolgáltatás kezdetét 14
nappal megelőzően van lehetőség.
Szolgáltató a Szolgáltatás kezdő napját megelőző 14 napon belül a jelentkezés átruházására
vagy lehetőség szerint a befizetett díj későbbi Szolgáltatásra történő felhasználására biztosít
lehetőséget, azonban a már befizetett díjat nem áll módjában visszatéríteni.
3.1.5. Szolgáltató felelőssége és a kártérítési felelősség kizárása
A Szolgáltatás jellege szerint megbízási jogviszony, amelynek a sikeressége és az azzal való
elégedettség a Megrendelő közreműködésén múlik elsősorban, így ebből adódóan nem fűződik
hozzá eredménykötelem.
A Szolgáltató vagyoni és nem vagyoni felelőssége a Megrendelő felé a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk) vonatkozó szabályai
szerint áll fenn.
A Szolgáltató kizárja felelősségét az alábbi esetkörökben:
• minden olyan esetben, ha a Megrendelő nem, nem teljeskörűen vagy nem a valóságnak
megfelelően nyilatkozott a Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos lényeges
adatokról, információkról,
• vis maior esetén;
5
• ha a Megrendelő vagy törvényes képviselője által közölt adat, információ nyilatkozat,
illetve teljesítendő fizetési kötelezettség a Szolgáltatónak fel nem róható okból nem
teljesül, elveszik, vagy késedelmet szenved. Különösen ilyen eset a Szolgáltatóhoz
vezető adatátviteli (internet) hálózat túlterhelődése, elérhetetlensége, vagy a
Megrendelő informatikai rendszerének hibás működése;
• minden olyan esetben, ha Megrendelő a tanfolyam helyszínéül szolgáló helyiségek
használatára vagy a tanfolyamon való részvételre vonatkozó Házirendben foglalt
szabályokat nem tartja be;
• a Megrendelő együttműködésének elmaradásából, illetve a tanfolyamon résztvevő
többi Megrendelő magatartásából eredő károkért;
3.2. Egyedi szerződések
Minden, jelen általános szerződési feltételekben nem részletezett, egyedi üzleti, HR, jogi,
pénzügyi, munkavédelmi, marketin, PR és sajtó tanácsadás feltételeiről a Felek előzetes
egyeztetést követően, külön írásban rendelkeznek. - VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK
Webáruházunkban a vásárlási árak forintban vannak feltüntetve. Vásárlási áraink a vonatkozó
magyar adószabályoknak megfelelően, tartalmazzák az ÁFA-t.
A bankszámlakivonatában szereplő terhelések Purkald Krisztina ev. néven jelennek meg majd.
Alkalmanként meghirdetett, különleges akcióinkról részletes tájékoztatást adunk honlapunkon.
A Vállalkozás az alábbi fizetési formákat fogadja el:
Banki átutalás - SZELLEMI TULAJDONJOGOK
A Vállalkozás szolgáltatásaival kapcsolatos bármilyen terv, ötlet, alkotás, szoftver,
technológia, eljárás, folyamat, dokumentáció, képzés, tréning (a továbbiakban szellemi
tulajdonok) bármely formája szerzői jogi védelem alatt áll, és ezek mindegyike vagy akár csak
azok része, a Válallkozás kizárólagos tulajdonát képezi. Bármely szolgáltatásunk használatával
Ön nem nyer jogosultságot a termékekhez vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódó védjegy,
márkanév vagy logó használatához.
6
A Vállalkozás fenntart magának minden, termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos
tartalomhoz köthető jogot, beleértve, de nem kizárólagosan a honlap és a webáruház
tartalmakat is. Semmilyen, a honlapon elérhető információ vagy anyag nem módosítható, nem
dolgozható fel, nem tehető közzé és semmiféle kereskedelmi céllal nem használható fel a
Vállalkozás kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül, melyeket az adott szolgáltatási
csomag tartalmaz. - ADATVÉDELEM
Az adatvédelmet illetően kérjük, tekintse meg adatvédelmi irányelveinket:
https://hrkopo.hu/files/1/adatvedelmi_tajekoztato_hr_kopo.pdf
NAIH regisztrációs szám: B/2021/001860 - EGYÉB INFORMÁCIÓK
Panaszkezelés: a Vállalkozás törekszik bármely panaszának tárgyalásos, vagy egyéb békés
módon történő barátságos rendezésére. Panaszát címünkre megküldve, írásban vagy telefonos
elérhetőségünkön szóban tudja bejelenteni. Szóbeli bejelentését a Vállalkozás azonnal
megvizsgálja, és szükség esetén orvosolja. Ha nem elégedett az eredménnyel, vagy nincsen
lehetőség azonnali megoldásra, jegyzőkönyvet kell készíteni. A Vállalkozás minden írásbeli
panaszra írásban válaszol a kézhezvételtől számított harminc (30) napon belül. Abban az
esetben, ha a Vállalkozás nem fogadja el panaszát, azt meg kell, hogy indokolja. Az Ön
panaszával kapcsolatos jegyzőkönyvet a Vállalkozás három (3) évig őrzi meg. Az
ügyfélszolgálat elérhetősége, ahová panaszával fordulhat, a következő:
HR KOPÓ Ügyfélszolgálat
Kelemen Csilla
Telefonszám: + 36 70 678 5454
E-mail cím: marketing@hrkopo.hu
Panaszkezelés: panasz@hrkopo.hu
Panaszát a Magyar Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is benyújthatja:
Budapest Főváros Kormányhivatala, V. Kerületi Hivatal, Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1051. Budapest, Sas u.19. III. em., Magyarország
Telefonszám: +36 1 450-2598
Általános Rendelkezések:
7
Ez az ÁSZF 2021. februárjától alkalmazandó, és visszavonásig érvényes.
Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy az ÁSZF bármely részét honlapunkon közzétett
frissítésekkel és változtatásokkal, saját belátásunk szerint frissítsük, módosítsuk vagy
kicseréljük.
A megrendelés leadása után bevezetett változtatások nincsenek hatással a megrendelésre,
kivéve, ha törvény írja elő nekünk e változtatásokat.
Az Ön felelőssége, hogy rendszeresen ellenőrizze honlapunkon a változásokat. Kérjük, mindig
figyelmesen olvassa el az aktuális ÁSZF-et. Ha használja weboldalunkat és / vagy
webáruházunkat, akkor azt az ÁSZF elfogadásának kell tekinteni. Ez az ÁSZF nem került
nyomtatásra, csak elektronikus formában létezik, és nem tekinthető írásos szerződésnek. Ezen
ÁSZF irányadó joga a magyar jog. Ha van olyan magatartási kódex, amely szabályozza a
Vállalkozás üzleti magatartását, akkor az szerepel az ÁSZF-ben. Ennélfogva jelen ÁSZF-ben
nem szereplő bármely más magatartási kódex nem alkalmazható.
Felelősségvállalási nyilatkozat: Kizárólag ebben az ÁSZF-ben szerepel minden olyan
felelősség, amit a Vállalkozás a szolgáltatások tekintetében felvállal. A Vállalkozás nem vállal
felelősséget az ÁSZF hatálya alá nem tartozó szolgáltatásokért.
Elválaszthatósági Záradék: Ha az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné, jogellenessé
vagy végrehajthatatlanná válik, az ÁSZF egyéb rendelkezései továbbra is érvényben maradnak.
Jogosultságokról való lemondás: Amennyiben a Vállalkozás nem gyakorolja jelen ÁSZFből, egyéb szabályokból vagy jogi rendelkezésekből származó jogait, akkor az nem tekinthető
e jogokról történő lemondásnak. Bármely lemondó nyilatkozatot írásban kell megtenni.
Vis major: A Vállalkozás nem vállal felelősséget azokért a késedelmekért, melyek külső, általa
nem befolyásolható okok miatt álltak elő, és amelyeket a visszaigazoló e-mail kiadásakor nem
lehetett előre látni, illetve azokért a késedelmekért, melyeket ésszerű kiigazításokkal vagy
változtatásokkal nem lehetett volna megelőzni vagy elkerülni.
A magyar Polgári Törvénykönyv alkalmazása: A jelen ÁSZF, vagy a Felek közötti egyedi
szerződések által nem szabályozott kérdésekben a magyar Polgári Törvénykönyv 2013. évi V.
törvénye irányadó.