ÁSZF

1
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Üdvözöljük a https://akademia.hrkopo.hu honlapon. Szolgáltatásaink weboldalunkon keresztül
történő vásárlásakor és / vagy bármely szolgáltatásunk igénybevétele során, Ön elfogadja jelen
Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF).
Jelen ÁSZF a www.hrkopo.hu webhelyén kötött szerződéses ügyletek esetén alkalmazandó.
Az ÁSZF teljes szövege a www.hrkopo.hu/aszf címen érhető el.
Ön kifejezetten elfogadja, hogy honlapunkat / webáruházunkat saját felelősségére használja.

  1. A VÁLLALKOZÁS BEMUTATÁSA
    A HR KOPÓ brand 2020-ban alakult.
    Jelenleg üzemelő honlapjaink:
    https://akademia.hrkopo.hu
    www.hrkopo.hu
    Célunk, hogy hasznos, szakmai társai legyünk a magyar kis és középvállalatok számára, HR,
    jogi, munkavédelmi, pénzügyi, marketin, PR és egyéb vállalkozói kérdésekben.
    Olyan HR tudásbázist teszünk elérhetővé, amelyet bárki igényeinek megfelelően tud használni.
    Szolgáltatásaink:
  • havi díjas előfizetéssel igénybe vehető szolgáltatások, amelyhez bármikor csatlakozhatnak
    ügyfeleink
    -ingyenesen, valamint térítéshez kötött módon, honlapunkról letölthető tudásanyagok
  • a HR KOPÓ Akadémia által szervezett, megalkotott és tartott képzéseken való részvételi
    lehetőség
    -egyedi üzleti, HR, jogi, pénzügyi, munkavédelmi, marketin, PR és sajtó tanácsadás
  1. CÉGADATOK
    Cég neve: Purkald Krisztina továbbiakban Vállalkozás
    Cég székhelye: 1063 Budapest, Szondi utca 42/B fszt. 06.
    Nyilvántartási szám: 55607494
    Adószám: 56904725-2-42
    Képviselő: Purkald Krisztina
    E-mail cím: iroda@hrkopo.hu
  2. HONLAPUNKON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS LÉPÉSEI
    Első lépés: Regisztráció
    Webáruházunkban regisztrációval vásárolhatja meg csomagjainkat, szolgáltatásainkat.
    2
    Amennyiben regisztrál,
    • megvásárolhatja szolgáltatásainkat, valamint részt vehet képzéseinken
    • kijelenti, hogy ismeri és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit,
    • ismeri és elfogadja a weboldalunkon közzétett egyéb irányelveket és szabályokat,
    • hozzájárul személyes adatainak az Adatvédelmi Szabályzatban leírtak szerint történő
    kezeléséhez és feldolgozásához.
    Regisztrációkor a Vállalkozás automatikus e-mailt küld Önnek, melyben megerősíti a
    regisztrációt.
    A regisztráció során megadott információnak pontosnak és érvényesnek kell lennie. Ha
    valamelyik regisztrált adata megváltozik, kérjük, módosítsa azt profiladatai alatt, vagy
    értesítsen minket.
    Abban az esetben, ha a regisztráció során érvénytelen vagy nem létező adatokat ad meg, a
    Vállalkozással kötött szerződés érvényét veszti.
    Az alábbi esetekben a Vállalkozás nem vállal felelősséget az okozott károkért (a lista nem
    kizárólagos):
    •egy másik személy adatait használva veszi igénybe szolgáltatásainkat;
    •elfelejtette jelszavát, vagy jelszavát / felhasználónevét egy harmadik személy rendelkezésére
    bocsátotta, és ezen harmadik személy az Ön adatait felhasználva vásárol és / vagy veszi
    igénybe szolgáltatásainkat;
    Annak érdekében, hogy a vásárlás egyszerű és biztonságos legyen, a Vállalkozás Secure Socket
    Layer (SSL) technológiát alkalmaz.
    Második lépés: Megrendelés
    A regisztráció után megkezdheti a vásárlást. Számos szolgáltatásunk, üzleti csomagunk,
    képzésünk közül választhat, a kívánt terméket (termékeket), szolgáltatást, képzést a
    bevásárlókosárba helyezheti, azaz előfizethet rájuk.
    Harmadik lépés: Check out / Fizetés
    Miután ellenőrizte kosarát, a Check out / Fizetés gombra kattintva folytathatja a vásárlási
    folyamatot. A gombra kattintva elkezdheti a fizetési eljárást.
    Megrendelés ellenőrzése: Az oldal végén található „Megrendelés ellenőrzése” gombra
    kattintva szerkesztheti megrendelését, beleértve az ügyfél adatokat, a fizetési módot.
    Megrendelés véglegesítése: A „Megrendelés véglegesítése” gombra kattintva a kiválasztott
    fizetési módon fizetheti ki a szolgáltatás árát. A megrendelés véglegesítésekor a végső ár
    tartalmazza a vételárat és az összes egyéb vonatkozó díjat (ha van ilyen). Ennélfogva a –
    választott fizetési mód használatával – fizetendő végső ár, az az ár, amely alapján megkapja a
    hozzáférést a termékekhez, csomagokhoz, az azokban található információs adatbázishoz.
    3
    Negyedik lépés: Rendelés visszaigazolása
    A megrendelést követően, a Vállalkozás késedelem nélkül, küld egy megrendelés
    visszaigazoló e-mailt.
    3.1. Tréningeken, képzéseken való részvétel általános szerződési feltételei
    A tréningek, képzések a HR KOPÓ Akadémia szerzői jogi védelme alatt álló tudásanyag
    személyes jelenléten alapuló, vagy online felületen szervezett tréningen, képzésen való
    részvétel biztosítása a Megrendelő számára, továbbá a tréning, képzés lebonyolítása és az adott
    képzéshez kapcsolódó segédanyagok rendelkezésre bocsátása. A tréning, képzés előadásokból,
    egyéni és páros gyakorlatokból, csoportos megbeszélésekből, és kiegészítő szolgáltatásként –
    szükség esetén – egyéni konzultációból áll.
    3.1.1. A szerződés tárgya
    Jelen szerződés alapján a Megrendelő megrendeli a 3.1. pontban foglalt Szolgáltatást a
    Szolgáltatótól.
    A Szolgáltatás kizárólagos nyújtója a HR KOPÓ Akadémia munkatársai, valamint
    megbízottjai.
    A Vállalkozás honlapján közzétett tréningeket a Vállalkozás folyamatosan frissíti, aktualizálja,
    valamint esetileg egyéni ajánlatokat tehet közzé honlapján.
    3.1.2. A szerződés létrejötte
    Jelen szerződés a Szolgáltató és a Megrendelő – a továbbiakban együtt: „Szerződő Felek” –
    között, a Megrendelő által a https://akademia.hrkopo.hu weboldalon található email címen
    történő kapcsolatfelvétellel, vagy jelentkezési lap kitöltésével, az Adatvédelmi tájékoztató és
    az ÁSZF elfogadásával, valamint az adott szolgáltatás árának megfizetésével jön létre.
    A Megrendelő jelen szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve
    szerződéskötési képessége nincs korlátozva.
    A jelentkezés során a Megrendelő által megadott adatoknak hiánytalannak és valósnak kell
    lenniük. A Megrendelő vagy annak törvényes képviselője a Jelentkezési lap kitöltésével és az
    ÁSZF elfogadásával nyilatkozik arról, hogy a megadott adatok hiánytalanok és valósak.
    4
    Jelen Szerződés elfogadásával a Megrendelő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató
    a szerződésszerű teljesítést a szerződés megkötése után a Szolgáltató honlapján, a szolgáltató
    által meghirdetett időpontban megkezdje.
    3.1.3. Jelentkezés visszaigazolása
    A Szolgáltató a beérkezett jelentkezéseket haladéktalanul megvizsgálja, és azok megérkezését
    visszaigazolja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a beérkezett regisztrációt
    indoklás nélkül elutasítsa. Az elfogadott jelentkezések elektronikus levélben kerülnek
    visszaigazolásra.
    3.1.4. Szolgáltatási díj, annak megfizetése és a lemondás feltételei
    A Szolgáltatás nyújtásáért a Szolgáltató a https://akademia.hrkopo.hu weboldalon, vagy annak
    aloldalain feltüntetett szolgáltatási díjra jogosult. A szolgáltatási díj a szerződéses szolgáltatás
    teljes ellenértékét tartalmazza és a díjbekérőben megjelölt ütemezés szerint előre történő banki
    utalással kerül kiegyenlítésre.
    A Szolgáltatás díjmentes lemondására kizárólag írásban, legkésőbb a Szolgáltatás kezdetét 14
    nappal megelőzően van lehetőség.
    Szolgáltató a Szolgáltatás kezdő napját megelőző 14 napon belül a jelentkezés átruházására
    vagy lehetőség szerint a befizetett díj későbbi Szolgáltatásra történő felhasználására biztosít
    lehetőséget, azonban a már befizetett díjat nem áll módjában visszatéríteni.
    3.1.5. Szolgáltató felelőssége és a kártérítési felelősség kizárása
    A Szolgáltatás jellege szerint megbízási jogviszony, amelynek a sikeressége és az azzal való
    elégedettség a Megrendelő közreműködésén múlik elsősorban, így ebből adódóan nem fűződik
    hozzá eredménykötelem.
    A Szolgáltató vagyoni és nem vagyoni felelőssége a Megrendelő felé a Polgári
    Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk) vonatkozó szabályai
    szerint áll fenn.
    A Szolgáltató kizárja felelősségét az alábbi esetkörökben:
    • minden olyan esetben, ha a Megrendelő nem, nem teljeskörűen vagy nem a valóságnak
    megfelelően nyilatkozott a Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos lényeges
    adatokról, információkról,
    • vis maior esetén;
    5
    • ha a Megrendelő vagy törvényes képviselője által közölt adat, információ nyilatkozat,
    illetve teljesítendő fizetési kötelezettség a Szolgáltatónak fel nem róható okból nem
    teljesül, elveszik, vagy késedelmet szenved. Különösen ilyen eset a Szolgáltatóhoz
    vezető adatátviteli (internet) hálózat túlterhelődése, elérhetetlensége, vagy a
    Megrendelő informatikai rendszerének hibás működése;
    • minden olyan esetben, ha Megrendelő a tanfolyam helyszínéül szolgáló helyiségek
    használatára vagy a tanfolyamon való részvételre vonatkozó Házirendben foglalt
    szabályokat nem tartja be;
    • a Megrendelő együttműködésének elmaradásából, illetve a tanfolyamon résztvevő
    többi Megrendelő magatartásából eredő károkért;
    3.2. Egyedi szerződések
    Minden, jelen általános szerződési feltételekben nem részletezett, egyedi üzleti, HR, jogi,
    pénzügyi, munkavédelmi, marketin, PR és sajtó tanácsadás feltételeiről a Felek előzetes
    egyeztetést követően, külön írásban rendelkeznek.
  3. VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK
    Webáruházunkban a vásárlási árak forintban vannak feltüntetve. Vásárlási áraink a vonatkozó
    magyar adószabályoknak megfelelően, tartalmazzák az ÁFA-t.
    A bankszámlakivonatában szereplő terhelések Purkald Krisztina ev. néven jelennek meg majd.
    Alkalmanként meghirdetett, különleges akcióinkról részletes tájékoztatást adunk honlapunkon.
    A Vállalkozás az alábbi fizetési formákat fogadja el:
    Banki átutalás
  4. SZELLEMI TULAJDONJOGOK
    A Vállalkozás szolgáltatásaival kapcsolatos bármilyen terv, ötlet, alkotás, szoftver,
    technológia, eljárás, folyamat, dokumentáció, képzés, tréning (a továbbiakban szellemi
    tulajdonok) bármely formája szerzői jogi védelem alatt áll, és ezek mindegyike vagy akár csak
    azok része, a Válallkozás kizárólagos tulajdonát képezi. Bármely szolgáltatásunk használatával
    Ön nem nyer jogosultságot a termékekhez vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódó védjegy,
    márkanév vagy logó használatához.
    6
    A Vállalkozás fenntart magának minden, termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos
    tartalomhoz köthető jogot, beleértve, de nem kizárólagosan a honlap és a webáruház
    tartalmakat is. Semmilyen, a honlapon elérhető információ vagy anyag nem módosítható, nem
    dolgozható fel, nem tehető közzé és semmiféle kereskedelmi céllal nem használható fel a
    Vállalkozás kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül, melyeket az adott szolgáltatási
    csomag tartalmaz.
  5. ADATVÉDELEM
    Az adatvédelmet illetően kérjük, tekintse meg adatvédelmi irányelveinket:
    https://hrkopo.hu/files/1/adatvedelmi_tajekoztato_hr_kopo.pdf
    NAIH regisztrációs szám: B/2021/001860
  6. EGYÉB INFORMÁCIÓK
    Panaszkezelés: a Vállalkozás törekszik bármely panaszának tárgyalásos, vagy egyéb békés
    módon történő barátságos rendezésére. Panaszát címünkre megküldve, írásban vagy telefonos
    elérhetőségünkön szóban tudja bejelenteni. Szóbeli bejelentését a Vállalkozás azonnal
    megvizsgálja, és szükség esetén orvosolja. Ha nem elégedett az eredménnyel, vagy nincsen
    lehetőség azonnali megoldásra, jegyzőkönyvet kell készíteni. A Vállalkozás minden írásbeli
    panaszra írásban válaszol a kézhezvételtől számított harminc (30) napon belül. Abban az
    esetben, ha a Vállalkozás nem fogadja el panaszát, azt meg kell, hogy indokolja. Az Ön
    panaszával kapcsolatos jegyzőkönyvet a Vállalkozás három (3) évig őrzi meg. Az
    ügyfélszolgálat elérhetősége, ahová panaszával fordulhat, a következő:
    HR KOPÓ Ügyfélszolgálat
    Kelemen Csilla
    Telefonszám: + 36 70 678 5454
    E-mail cím: marketing@hrkopo.hu
    Panaszkezelés: panasz@hrkopo.hu
    Panaszát a Magyar Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is benyújthatja:
    Budapest Főváros Kormányhivatala, V. Kerületi Hivatal, Fogyasztóvédelmi Főosztály
    Cím: 1051. Budapest, Sas u.19. III. em., Magyarország
    Telefonszám: +36 1 450-2598
    Általános Rendelkezések:
    7
    Ez az ÁSZF 2021. februárjától alkalmazandó, és visszavonásig érvényes.
    Fenntartjuk magunknak a jogot, hogy az ÁSZF bármely részét honlapunkon közzétett
    frissítésekkel és változtatásokkal, saját belátásunk szerint frissítsük, módosítsuk vagy
    kicseréljük.
    A megrendelés leadása után bevezetett változtatások nincsenek hatással a megrendelésre,
    kivéve, ha törvény írja elő nekünk e változtatásokat.
    Az Ön felelőssége, hogy rendszeresen ellenőrizze honlapunkon a változásokat. Kérjük, mindig
    figyelmesen olvassa el az aktuális ÁSZF-et. Ha használja weboldalunkat és / vagy
    webáruházunkat, akkor azt az ÁSZF elfogadásának kell tekinteni. Ez az ÁSZF nem került
    nyomtatásra, csak elektronikus formában létezik, és nem tekinthető írásos szerződésnek. Ezen
    ÁSZF irányadó joga a magyar jog. Ha van olyan magatartási kódex, amely szabályozza a
    Vállalkozás üzleti magatartását, akkor az szerepel az ÁSZF-ben. Ennélfogva jelen ÁSZF-ben
    nem szereplő bármely más magatartási kódex nem alkalmazható.
    Felelősségvállalási nyilatkozat: Kizárólag ebben az ÁSZF-ben szerepel minden olyan
    felelősség, amit a Vállalkozás a szolgáltatások tekintetében felvállal. A Vállalkozás nem vállal
    felelősséget az ÁSZF hatálya alá nem tartozó szolgáltatásokért.
    Elválaszthatósági Záradék: Ha az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné, jogellenessé
    vagy végrehajthatatlanná válik, az ÁSZF egyéb rendelkezései továbbra is érvényben maradnak.
    Jogosultságokról való lemondás: Amennyiben a Vállalkozás nem gyakorolja jelen ÁSZFből, egyéb szabályokból vagy jogi rendelkezésekből származó jogait, akkor az nem tekinthető
    e jogokról történő lemondásnak. Bármely lemondó nyilatkozatot írásban kell megtenni.
    Vis major: A Vállalkozás nem vállal felelősséget azokért a késedelmekért, melyek külső, általa
    nem befolyásolható okok miatt álltak elő, és amelyeket a visszaigazoló e-mail kiadásakor nem
    lehetett előre látni, illetve azokért a késedelmekért, melyeket ésszerű kiigazításokkal vagy
    változtatásokkal nem lehetett volna megelőzni vagy elkerülni.
    A magyar Polgári Törvénykönyv alkalmazása: A jelen ÁSZF, vagy a Felek közötti egyedi
    szerződések által nem szabályozott kérdésekben a magyar Polgári Törvénykönyv 2013. évi V.
    törvénye irányadó.