Purkald Kriszta
CEO – HRKOPO Csoport

“Sokkal jobb hely lenne a világ, ha a munkáltatók jobban értenék a munkavállalókat, és jogilag helyes, logikus, humánus, fenntartható és gazdaságilag is likvid módszereket alkalmaznának a vállalatok működtetése közben.”
Purkald Kriszta
A HRKOPO megalapításával a célunk az volt, hogy minél több tudást nyújtsunk a humán erőforrás kezeléséről a vállalkozóknak, pézügyi és HR-es feladatokat ellátóknak, toborzóknak.
Büszke vagyok a csapatomra, mivel minden nap akad legalább egy ember, akinek segíthetünk eligazodni a HR világában, és boldog vagyok minden egyes tanulóm vizsgája után, amikor látom, hogy jobban érzik magukat, mivel megértést kaptak a keszekuszának tűnő, sokrétű HR-es feladatkörökkel kapcsolatban. Szeretettel osztom meg tudásomat és tapasztalatomat többszáz emberrel a szakmai konferenciákon előadóként, és hálás vagyok a többezer olvasómnak, akikért érdemes a blogomat írni. Megható minden sztori, amikor a munkavállaló általunk talál rá az álommunkájára a megbízóink álláshirdetésének népszerűsítése által, és a munkáltató az álom-munkaerőre.
Én úgy gondolom, a világ nem olyan ijesztő és logikátlan, ha megértjük és látjuk a realitást. Ezt képviselem én, ezt vallja a csapatom is, ezzel segítünk a legtöbbet az embereknek nap mint nap.
Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn
Szakmai info:
Végzettség:
közgazdász, HR-szakértő, coach
Tapasztalataim:
10 év HR
15 év tehetséggondozás
5 év oktatás
5 év coach
15 év szövegírás (cikkek, PR anyagok, szabályzatok, tanulmányok)
Konferencia előadásaim:
IT Business: Kényszer helyett választás – A home office nem teher, hanem lehetőség (2022)
Magyar Brands konferencia: Munkáltatói brand építés (2022)
Behavior: Kerekasztalbeszélgetés a megváltozott munkavállalói igényekről (2022)
INSPIRER 2022: A jövő munkahelyén minden generáció EGYÜTT érvényesül
Computerworld: Secworld 2023 – Zero trust: A bizalommal kapcsolatos legnagyobb tévedés: Az evidencia feltételezése
Computerworld: Secworld 2023 – Kereksztalbeszélgetés: Humánkockázatok, mint legnagyobb sebezhetőség a vállalatoknál
Brandbook: CHANGE 2023 – Tarts lépést a Z generációval
Online coach előadásaim:
Milyen szakmát válassz?
Hogyan tanulj jobban?
Hogyan csökkentsük a vizsgadrukkot?
Hogyan segíts gyermekednek a tanulásban?
Publikációkból, cikkekből pár példa:
Hogyan keress új alkalmazottat online egy jó kérdőívvel?
Telekom hellobiznisz D-terv
Változik a világ – így építs jól munkáltatói brand-et!
Teljesítménymérés home office-ban
A home office a legjobb teljesítménymérő
Nyugtatókat a felismerés helyett (?)
Milyen világban akarunk élni…?!
Kelemen Csilla
marketing és kereskedelmi vezető – HRKOPO Csoport
Promóciós- és online marketingszakértő több, mint 20 év tapasztalattal a marketing, média és PR területén. Csilla szerint a legjobban azzal mutatható be egy termék vagy egy személy a nagyvilág számára, ha szorgalmasan és következetesen folyamatosan kommunikálunk a célcsoporthoz illő marketingeszközökkel úgy, hogy az harmóniában legyen önmagunkkal, illetve termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, mindezt a lehető legtöbb közösségi média platform bevonásával.
Tapasztalatok:
20 év online marketing
25 év offline marketing és promóció (tervezés-gyártás-terjesztés)
20 év sales
10 év sajtó és média