REALITÁS Konferencia
2022. 11. 10.
HR Realitás szekció
14:15 – 14:40 Külső és belső élmény összekapcsolása, egyszerre történő fejlesztése
Össze kell illeszteni a munkavállalói elégedettséget és a munkavállalókat kiszolgáló folyamatot. Fontos a munkatársak motivációja, ugyanis hiába jól kidolgozott egy kiszolgálási folyamat, ha a munkavállaló csalódottságában nem olyan minőségben kapcsolódik az ügyfélhez, mint amit szeretnénk.
A service design két területen tud hatékonyan segíteni. Az egyik a toborzás, melynek során releváns üzenetekkel, releváns csatornákon, releváns kommunikációs eszközökkel történik a megszólítás. A másik pedig a megtartás területe. Nyilván a megtartási hatékonyság nő, ha jobban megértjük a munkavállaló életútját és a céggel kapcsolatos elvárásait, valamint értelmezzük a vágyait, a félelmeit és relevánsan reagálunk rá. Ehhez fontos a megfelelő ügyfélkiszolgálási folyamat, mely közvetetten kapcsolódik a munkavállaló életéhez, hatással van a megtartásra és a munkavállalói élményre. Fontos strukturálni, hogy hogyan szolgáljuk ki az ügyfelet.
Az előadóról
György service designnal és ügyfélélmény-tervezéssel foglalkozik. Egy design cég, a Humanize Studio társalapítója. A service design és az ügyfélélmény-tervezés mellett UX és UI designnal is foglalkoznak. Erre teljes tervezési palettát biztosítanak.
Általában olyan ügyfelek jönnek hozzájuk, akik javítani szeretnék az ügyfeleket, vásárlókat kiszolgáló folyamataikat, hogy jobb értékesítési számaik, több visszatérő vásárlójuk legyen, és ehhez meg akarják jobban ismerni a termékeikhez és szolgáltatásaikhoz kapcsolódó vásárlói igényeket. A feltérképezett elvárások, vágyak, elakadások alapján pedig újabb szolgáltatásokat és termékeket akarnak létrehozni. Ezt az eszköztárat lehet a munkavállalók élményének növelésére, így a megtartásra, vagy toborzás támogatásra is használni. Ha munkavállalói programot akarnak létrehozni, vagy azt akarják jobban megérteni, hogy a munkavállalók minek köszönhetően maradnak a cégnél.
Emellett nyilván a felülettervezés adja magát, ha webshop, weboldal vagy applikáció készül, vagy akár egy belső munkafelület, akkor megervezik a felületeket és azok grafikai elemeit. György a kommunikációs oldalról támogatja a folyamatokat, az alapvégzettsége PR szakember, főleg digitális kommunikációs területen dolgozott eddig, és emellett szakmai rendezvényeket fejleszt.
Itt olvashatja az előadóval készült interjút.
Amennyiben a konferencián résztvevők konzultációt szeretnének Káli Györgytől kérni, jelentkezzenek az hello@humanize.studio e-mail címen vagy a +36 1 209 0760 telefonszámon, és mutassák be a konferencia jegyhez kapott kuponkódot.